Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeDokładnie. Po co mi GS do jeżdżenia tylko po górskich przełęczach? Część druga testu powinna być w terenie. Obładować bagażem i zrobić skrót przez drogę szutrowa, kawałek po lesie i kilka podjazdów.
OdpowiedzTwój komentarz jest dowodem na to że powinni wprowadzić przymusowe skrobanki
Odpowiedzo skrobaneczce to oczywiście do starej autora "ZURT"
OdpowiedzWy ciągle tego nie zrozumieliście. To nie są motocykle terenowe, tak jak BMW X5, Audi Q7, albo Porsche Cayenne nie sa samochodami terenowymi. To są turystyki mają wyglądać jakby były też trochę terenowe. Zresztą 99% ludzi tak z nich korzysta.
OdpowiedzTak, moj GS tylko wyglada jak enduro, dlatego wjazd nim pod Pik Lenina byl z mojej strony aktem glupoty zapewne :P Gratuluje opinii wyrobionej na forach.
OdpowiedzCayenne/tuareg przez niektórych były katowane w terenie, z dobrymi efektami. Szkoda tylko karoserii. Te opisane zaś tutaj to wiekszości nadaja sie tylko na asfalt - i tak są wykorzystywane.
Odpowiedz